De mooie natuur daagt mij uit om te fotograferen, de wens om goed te leren fotograferen daagt me uit om er steeds vaker
op uit te gaan om te oefenen.
Een heerlijke wisselwerking dus, waaraan ik veel plezier beleef.
Op deze site doe ik verslag van mijn pogingen om wat ik zie zo mooi mogelijk vast te leggen.
Bedankt voor je bezoekje, en mocht je een reactie achter willen laten, dan stel ik dat erg op prijs.

Klik op een foto voor een presentatie in groter formaat en hogere kwaliteit!


vrijdag 22 januari 2010

"Geschiedenis" December 2004 - voor het eerst met de Kodak op pad

Ik kan me deze zonnige zondag in december nog goed herinneren: ik ging voor het eerst met nieuwe Kodak op pad.
10 x zoom, hé, dat gaat móói!!

Het weer werkt mee, zo is het gemakkelijk om mooie foto's te maken

Ik word er wel blij van


En hoewel deze foto de kleuren niet waarheidsgetrouw weergeeft, vind ik hem heel mooi, en ga ik tevreden naar huis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten