De mooie natuur daagt mij uit om te fotograferen, de wens om goed te leren fotograferen daagt me uit om er steeds vaker
op uit te gaan om te oefenen.
Een heerlijke wisselwerking dus, waaraan ik veel plezier beleef.
Op deze site doe ik verslag van mijn pogingen om wat ik zie zo mooi mogelijk vast te leggen.
Bedankt voor je bezoekje, en mocht je een reactie achter willen laten, dan stel ik dat erg op prijs.

Klik op een foto voor een presentatie in groter formaat en hogere kwaliteit!


vrijdag 22 januari 2010

"Geschiedenis" Februari 2005, mijn eerste bezoek aan AWD - Amsterdamse Waterleiding Duinen

Dit is mijn allereerste bezoek aan de Amsterdamse Waterleiding Duinen, kortweg AWD

Wat een prachtig gebied, ik zal hier vaker komen!

En dan meteen het geluk om daar een vos te zien, én te kunnen fotograferen, mijn dag kon niet meer stuk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten