De mooie natuur daagt mij uit om te fotograferen, de wens om goed te leren fotograferen daagt me uit om er steeds vaker
op uit te gaan om te oefenen.
Een heerlijke wisselwerking dus, waaraan ik veel plezier beleef.
Op deze site doe ik verslag van mijn pogingen om wat ik zie zo mooi mogelijk vast te leggen.
Bedankt voor je bezoekje, en mocht je een reactie achter willen laten, dan stel ik dat erg op prijs.

Klik op een foto voor een presentatie in groter formaat en hogere kwaliteit!


zaterdag 23 januari 2010

"Geschiedenis" Juni 2008 Duinwandelingen

De roodborsttapuit in de Kennemerduinen. Ooit hoop ik dit soort foto's met een telelens te kunnen maken

Deze afbeelding vind ik, dank zij de spannende wolkenlucht, heel aardig geslaagd


Ik doe mijn best om een mooie compositie van het landschap te maken

De Konicpaardjes kruisen mijn pad bij het Vogelmeer

Het Vogelmeer is een prachtig plekje in de Kennemerduinen, maar de foto is niet naar mijn zin door de bleke lucht

Oosterplas, het leek me een mooi plaatje met de duinroosjes op de voorgrond, maar de scherpstelling is wat misgegaan


Deze zanglijster zat op het bankje naast me op zijn gemak een slakkenhuis stuk te slaan, en vloog weg precies op het moment dat ik hem wilde vastleggen, dus bij toeval wat dynamiek!


De Rozenberg in de AWD, kleuren flets en lucht overbelicht, bij bewolkt weer vallen landschappen vaak erg tegen

In de AWD zag ik voor het eerst een damhert of ree (?) met twee kalfjes, het lukte me net om er één vast te leggen tussen het weelderige groen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten